oferta-montaż-anten

Oferta instalacji od A do Z

Nasza oferta składa się z czterech usług, z czego jedna jest bezpłatna. Zależy nam na kompleksowości, dlatego oferujemy:

  • bezpłatne sprawdzenie możliwości podłączenia usług w Twoim domu lub firmie
  • (w przypadku braku możliwości) przygotujemy projekt techniczny i wykonamy całą instalację kablową, gotową do podłączenia
  • zamontujemy zakupiony / zamówiony* przez Ciebie sprzęt
  • (w przypadku wystąpienia usterek) będziemy serwisować i konserwować Twoją instalację kablową

* większość operatorów kablowych nie sprzedaje sprzętu swoim Klientom, a jedynie oddaje go w dzierżawę (w przypadku rezygnacji z usług, sprzęt trzeba zwrócić operatorowi); należy o tym pamiętać i zapoznać się z treścią umowy, zwłaszcza z sekcją poświęconą karom za zniszczenie lub zagubienie sprzętu

Dokładne omówienie powyższych ofert przedstawiliśmy poniżej.

Montaż anten

Jeśli zakupiłeś, lub zakupiłaś własną antenę, ewentualnie Twój operator dostarczył sprzęt kurierem, ale nie wysłał nikogo, kto by go zainstalował* i masz problem z podłączeniem urządzeń / ich aktywacją lub rejestracją / zoptymalizowaniem odbioru, lub jeśli po prostu masz wątpliwości, czy masz wszystko dobrze podłączone, skontaktuj się z nami. Przyjedziemy, sprawdzimy w jakim stanie jest Twoja infrastruktura i podłączymy zamówione przez Ciebie usługi.

* niektórzy operatorzy oferują tak zwaną self-instal – usługa polega na dostarczeniu Klientowi sprzętu, ale z jego podłączeniem Klient musi poradzić sobie we własnym zakresie; takie rozwiązanie nie jest obciążone kosztami instalacji – zazwyczaj, za wizytę technika trzeba dodatkowo zapłacić; jednak istnieje ryzyko, że Klient niepoprawnie podłączy sprzęt, lub zrobi to w taki sposób, że odbiór usług nie będzie w 100% efektywny

Ważne! Operatorzy często zaznaczają, że przy wyborze self-instal, Klient może zostać pozbawiony prawa do bezpłatnego serwisu. Tak naprawdę, każdy Klient może zostać tego prawa pozbawiony – wystarczy, że usterka wystąpiła z winy sprzętu Klienta, lub jeśli naszła Cię chęć grzebania w instalacji i coś poszło nie tak. Serwisanci często nie mają informacji, czy Klient skorzystał z self-instal, ich zadaniem jest ocena jakości okablowania, jeśli zobaczą odstępstwo od procedur (a wierzcie nam, serwisanci z łatwością się zorientują, gdzie grzebaliście i co zmieniliście, nie ma sensu iść w zaparte i twierdzić, że to „ktoś od nich” tak podłączył) i owe odstępstwa powodują występowanie usterki, narzucą opłatę za wizytę bez względu na to, czy usługi instalował technik, czy Wy.

My nie tylko znamy procedury, jakimi są obciążeni pracownicy terenowi konkretnych operatorów, ale przede wszystkim, od wielu lat zajmujemy się podłączaniem różnego typu anten. Wiemy, nie tylko jak to robić, by usługa działała, wiemy jak to robić, żeby usługa działała dobrze.

Serwis instalacji kablowych

Nie działa Tobie telewizja / internet / telefon i nie wiesz dlaczego. Panowie serwisanci są mili, ale przebrnięcie przez Call Center, żeby w ogóle zamówić wizytę (często na odgórnie narzucony termin) jest dla Ciebie zbyt męczące? Pracownicy telefoniczni są przeszkoleni, by eliminować najpopularniejsze przyczyny wystąpienia usterki (nie są przeszkalani z obszernych i szczegółowych zagadnień technicznych, a wielu nie wie nawet czym różni się modemo-router od routera), więc nie łudź się, że pójdzie szybko. Kiedy już się dodzwonisz, czeka na Ciebie szereg pytań. Pracownicy Call Center po prostu muszą je zadać i muszą przeprowadzić z Tobą kilka rutynowych czynności. Jeśli nie masz ochoty po raz kolejny przechodzić przez standardowe procedury, zadzwoń do nas.

Co zyskujesz? Przede wszystkim czas. Dzwoniąc do nas, dzwonisz bezpośrednio do pracowników terenowych i to z nimi omawiasz swój problem i ustalasz datę oraz godzinę wizyty.

Bezpłatna weryfikacja możliwości podłączenia

Z doświadczenia wiemy, że fakt zamówienia usług nie znaczy jeszcze, że zostaną one podłączone. Na drodze do skutecznej instalacji może stanąć wiele czynników. Jeśli dopiero chcesz zamówić usługi, ale się wahasz, bo nie masz pewności, czy montaż zakończy się sukcesem, skontaktuj się z nami. Umówimy się na wizytę, przyjedziemy, sprawdzimy nie tylko to, czy w Twoim domu lub firmie w ogóle można podłączyć usługi (a jeśli nie, to poinstruujemy Cię, co można zrobić, by to zmienić), ale również, jaka będzie jakość odbioru usług. Taką weryfikację wykonujemy bezpłatnie.

Przygotowanie lokalu do montażu

Jeśli w Twoim domu lub firmie nie ma możliwości podłączenia usług, które Cię interesują, nie znaczy to jeszcze, że musisz szukać czegoś innego. Nasza oferta (poza weryfikacją możliwości podłączenia) obejmuje również przygotowanie projektu technicznego i jego wykonanie. Na każdym etapie będziemy Tobie przedstawiać najlepsze rozwiązania, a Ty zdecydujesz, które Cię interesują.